nuffnang

CLICK HERE & JOIN DEAR :)

snow

Monday

SALAM APRIL :)

Di mulakan dgn bismillah ..


SALAM SEMUA :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::




Hari ini dah merupakan 1/4/2013

see !

dah bulan april dah .. sat jaa rasa .
kalau la ak masih bersekolah
macam macam dah apa belaja kan ..

ni sebagai budak yg sudah tak bersekolah ..
rasa masa berjalan pantas sangat :(

dan hari ni jugak merupakan hari isnin !
HAHA ..
merupakan hari first masuk sekolah balik
setelah seminggu cuti ..

aku yg turut cuti pun
rasa berat balik nak mulakan kerja ..
haha ..
yalaa lepas lepas hari results aku tros cuti panjang ..
hohoooo XD

adakah sebab results ?
jeng jeng jeng ..

aku pon turut rasa bersyukur results keluar time nak cuti panjang ..
so aku ambik kesempatan ni cuti tros KHAMIS n JUMAAT *bertapa d rumah*
dan sambung troiss cuti seminggu ..

nikmatnyaa XD

so d sebabkan cuti panjang tu ..
hari ni , ISNIN ..
masuk sekollah balik .. :(
ak rasa nak :'( balik ..

ak xsanggup nak hadapi mereka mereka dan hari ni ..
aku sempat :'( sebelum nak p .. *touching kejap*
ntah kenapa aku pon tataw ..

Alhamdulillah , atas pertolongan DIA ,
Aku di beri semangat dan kuat menghadapinya ..
ak gagahkan diri ..
buang segala kemalasan dan ke-negati-an

Alhamdulilah jgak DIA beri aku kekuatan ,
dan jauhkan dari pertanyaan2 yg boleh wat aku beremosi ..
hoho ..

sios aku cakap mang tadak pon mereka yg sentuh hal sensetip tu .
ada yg tnya , aku baru nak ambik mood nk jawab ..
tak sempat nak jawab soalan tu d lupakan ..

Alhamdulillah ..
Allah seolah-olah sedang pelihara aku ..
aku dapat rasakan ..
:)

so aku dapat jalankan hari ini dengan baik
walaupun mood aku tak sepeti selalu .

tapi Alhamdulliah ak bersyukur ..
harap hari yg akan datang akan lebih baik

IN SHAA ALLAH :)
moga di permudahkan perjalanan hidupku ..



_____________________________________________________

* Itulah kisah first April-ku *

^^ - ALLAH HEARD U , JUST BE PATIENT
^^ - ALLAH HEARS U CONSTANTLY
^^ - HE WILL BE ALWAYS WITH U
^^ - SO , DON'T FORGET TO PRAY AND PRAY
^^ - MAY ALLAH KEEP U SAFE



* ALLAHUAKHBAR *
may ALLAH bless u
in shaa Allah
______________________________________________________

p/s :
- maap atas entry ku yg panjang berjela
- sekadar berkongsi cerita april
- ini sebagai perkongsian ku
- mohon maap atas kesilapan yg berlaku

SEKIAN
*smile often
:)


1 comment:

Anonymous said...

follower 228
http://coretanhatikathy.blogspot.com