nuffnang

CLICK HERE & JOIN DEAR :)

snow

Wednesday

Riang Ria Raya Bersama Lazada Malaysia!


Di mulakan dgn bismillah


Pada yang tengah duduk sesambil online... yang tengah pening memikirkan persiapan raya.. yang tengah baru lepas buat kuih raya.. yang nak shopping raya... yang tengah taktahu nak buat apa... dan pada semua pembaca blog ni!

Assalamualaikum & hye semua!
Haa macam mana puasa? okayy? puasa ke tidak ni? ehekk!
Pejam celik pejam celik ada lagi 2 minggu lagi nak menyambut Syawal, mesti korang sume tengah sibuk dengan persiapan raya kan? Ada yang masih tak tahu nak beli persiapan raya kat mana ke? Haa meh sini Anis nak bagitau. Sekarang ni Lazada tengah mengadakan Jualan Mega Raya! Dimana dorang menawarkan harga yang super super best!! Haa jadi rugilah pada siapa yang tak shopping barang raya korang kat Lazada.

Lazada sedang mengadakan jualan hari raya besar-besaran. Korang boleh shopping pada 21-24 hb ini kerana Lazada akan menawarkan diskaun sehingga 92%. Boleh check link ini :
http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya/




Anis yakin bila korang tengok je barang-barang dekat Lazada konfem rambang mata dan tak tahu mana nak pilih! Sebab semuanya best-best dengan potongan harga yang sangat-sangat lumayan! Sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba ni,

So kalau diberi peluang berbelanja buat ahli keluarga yang lain dengan budget RM500 je kat tangan, Anis harap dapatlah beraya sakan bersama ahli keluarga tersayang dengan barang-barang di bawah dari Lazada ni dengan ber-budgetkan RM500 sahaja! Ulang ye RM500! cukup ke nak beli persiapan raya buat keluarga yang lain dengan RM500 je? Haa tak percaya? Meh tengok,


**CLICk PADA GAMBAR UNTUK DETAILS/KE LINK GAMBAR**



High Quality Non-Stick Cooking Pot 32cm Star Frying Pan



Untuk mak yang suka sangat memasak dan tak jemu² memasak walaupun memang seorang tukang masak... haa dgn adanya ni lebih mudah ler untuk mak memasak. Tambah² waktu raya nanti mesti kalut kan nak masak itu ini. Tak ade lah lepas masak tu nanti susah² nak kena gonyoh periuk macam yang mak selalu buat tu hehe. Kerja memasak pun lagi cepat! Mana tahu lepas ni masakan mak bertambah sedap lagi ke. Yang penting lepas ni takpayah dah guna bayak sangat minyak, makanan pun bertambah sihat! Lagipun mak memang ada cakap yang mak nak sangat2 frying pan ni. Mak mesti happy gile ni kalau dapat, tetambah lagi bila tahu aku yang belikan! hihihi!



Inflatable Single Seater Air Sofa + Foot Rest




Untuk ayah yang selalu penat lepas balik kije dan memang sentiasa penat... harap lepas ni dah tak penat la sebab dah ada sofa ni. Boleh lah ayah duduk rehat² atas sofa ni. Tambah² lagi waktu raya nanti mesti lagi penat kan, di samping tetamu yang datang beraya jauh² mesti penat jugak kan? Haa boleh lah tumpang sekaki! Tak gitu! Hehe.




Yunteng YT-1288 Selfie Monopod + YT-228 Mini Tripod Stand (Set)


Untuk abang-abangku pulak.. yang sentiasa jadi tukang ambil gambar waktu hari raya lelebih lagi kt kampung nanti, haa dah tak ade la masalah muka korang takde dalam gambar sebab korang yang selalu ambilkan gambar family. Tak adelah susah² nak adjust angle gambar ke nanti. Konfem purfect! Lagipun korang pun mestilah nak gambar yang cantik waktu raya untuk dijadikan kenangan waktu raya nanti kan? Dengan monopod ni korang boleh lah bergambar sakan dengan family korang! Yippie! *termasuk aku yang kaki selfie ni. hehe!




3 PACK Geneva Silver Gold and Rose Gold Plated Classic Round Ladies Watch


Dan yang terakhir untuk kakak aku yang seorang penggemar jam tangan, dan tak habis² tukar jam... haa ni satu untuk ngko! 3in1 lagi gaiss! Dimana korang akan dapat 3 utas jam tangan di atas ni dengan satu harga! Haa berbaloi-baloi! Cecantik lak tu! Boleh la kakak aku ni melaram waktu raya nanti dengan 3 jenis jam yang berbeza ni! Leh tukor tukor. Tak adelah bosan dengan satu jenis jam je. Curlasss ngko nanti!


Total untuk semua harga barang kat atas ni:
RM38+RM99+RM75.65+RM26.60 = RM239.25



Ya Allah korang murah gile! Tak sampai pun RM500! Bukan takat dapat beli barang-barang ni kat family, dapat gembirakan lagi hati dorang adalah! Haa yang balance tu nanti boleh la bagi duit raya kat budak2 kan? Tak pun boleh penuhkan kehendak korang dengan shopping dekat Lazada ni! kikiki! Pada korang yang tak shopping raya lagi, baik korang cecepat capcupcas pergi shopping kat Lazada! Rugi uolss kalau lepaskan peluang ni!

Memula tu pening jugak nak pilih barang, nak beli apa eh untuk dorang? cukup ke dengan hanya RM500 ni? Macam mana kalau tak cukup? Kalau boleh Anis nak rembat je sume yang ada kat Lazada ni haaa! Okayy kalau nak cite bebanyak pun belum tentu habis lagi ni haa.. so apa kata korang gi usya sendiri dekat Lazada! Takkan nak tengok je kod? Beputih mata la korang kalau duduk tengok saje, hewhew

Meriahnya raya bersama LAZADA!


Sempena jualan besar-besaran tu, Lazada dengan baik hati organize 1 contest simple untuk blogger and 10 blogger bertuah akan memenangi salah satu hadiah berikut :

1 X Fujifilm Instax mini 8 camera Bundle (5 winners)
1 X Fujifilm Instax mini 25 camera Bundle (5 winners)



http://www.lazada.com.my/blogger-contest/

Wish me luck!
Thankyou,



No comments: