nuffnang

CLICK HERE & JOIN DEAR :)

snow

Thursday

♥ Gambar Terkini Playboy Itu Suami Aku ♥

Di mulakan dgn bismillah





SALAM SEMUA :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::

Sinopsis Playboy Itu Suami Aku
Biaodata Fattah Amin
Biodata Risteena Munim




Playboy Itu Suami Aku adalah slot Akasia terbaru yang menggantikan Love You Mr. Arrogant yang ditayangkan di slot Akasia TV3. Drama ini diapdatasikan dari novel karya Suri Ryana. Drama 28 episod, terbitan Temenggung Pictures

Walaupun drama ni tidak mendapat sambutan seperti drama sebelumnya iaitu 'Love You Mr, Arrogant' & Walaupun aku sendiri tak berapa nak layan jugak cerita ni. Btw, Cerita asal drama ni yg di adaptasikan dari novel dia, BEST ! Kenapalah drama ni tak dapat sambutan? Bagi aku sebab pelakon dia kodd. Tak berapa nak felling sangat. Tambah-tambah dengan heronya 'Fattah Amin' mcm tak kena ja. Apapun aku tetap support cita ni and tetap nak update & kongsikan jugak.





2 comments:

Mia Liana said...

tak tengok sangat huhuhuhu

Unknown said...

sedap minus one lagu nie.. lagu apa nie ?