nuffnang

CLICK HERE & JOIN DEAR :)

snow

Monday

Siapakah Risteena Munim ? - Playboy Itu Suami Aku -

Di mulakan dgn bismillah ..



SALAM SEMUA :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::

Playboy Itu Suami Aku adalah slot Akasia terbaru yang akan menggantikan Love You Mr. Arrogant. Drama ini diapdatasikan dari novel karya Suri Ryana. Drama 28 episod, terbitan Temenggung Pictures ini akan ditayangkan pada 11 November 2013 di slot Akasia,TV3.

Sinopsis




Nur Risteena Munim pelakon drama Playboy Itu Suami Aku Slot Akasia TV3. Risteena Munim merupakan seorang pelakon yang kian meningkat naik sejak membintangi watak utama wanita dalam drama Playboy Itu Suami Aku. Risteena yang memegang watak Afina dalam drama tersebut turut digandingkan dengan Fattah Amin yang memegang watak sebagai Adrian.



Biodata Risteena Munim Pelakon Playboy Itu Suami Aku

Nama Penuh:Nur Risteena Munim Zainul Ilyas

Nama Popular: Risteena Munim

Umur: 24 Tahun

Tarikh Lahir: 19 November 1989

Pendidikan: Beliau merupakan graduan Sarjana Muda Komunikasi Massa, UiTM

Asal: Kepala Batas, Pulau Pinang

Kareer: Sebelum menceburi bidang lakonan, Risteena pernah menceburi bidang modeling. Dia juga sangat minat dalam bidang pengacaraan. Beliau pernah berlakon menerusi drama Bukan Cinta Monyet di TV3.

Sumber: melvister.com


1 comment:

Mysara Ab Rahman said...

cntk n comey dye ni...bgusla..muncul muka2 baru