nuffnang

CLICK HERE & JOIN DEAR :)

snow

Monday

Review: Huda Collections

Di mulakan dgn bismillah





SALAM SEMUA :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::

Assalamualaikum & Hye evelibadehhh!!

Entry kali khas buat para ladies yang sukakan online shopping! Ohh yaaa! Tak lupa jugak, yang mana nakkan hadiah drees/blouse dari Huda Collections dengan percuma, sila rajinkan diri anda untuk join The Superpapaya Giveaway di mana Huda collections ada sponsor 3x drees/blouse dari koleksi mereka. Ehekks! Rugi woihhhh kalau tak join!

KLIK SINI UNTUK JOIN!

Huda collections menjual pelbagai jenis koleksi pakaian wanita seperti dress, Blouses, tudung dan banyak lagi! Dengan menawarkan yang sangat berpatutan! Harga yang ditawarkan memang cukup berbaloi dengan kualiti dan material kain yang amat bermutu tinggi dari mereka. Dengan menampilkan corak atau design yang terkini! Bukan takat tu je, sebarang pembelian juga akan menerima HADIAH PERCUMA daripada Huda Collections! Tambahan pula ownernya juga seorang yang sangat mesra alam! Senang nak berurusan dengan mereka nanti. Ekeke :)

Disini saya sertakan beberapa contoh barangan yang SuperAwesome yg terdapat di Huda Collections :

LACE LINING



Bottom Flare



Shape Jubah Free Belt


Printed Chiffon Blouse With Belt


Fishtail Chiffon Button Shirt



DENIM SHIRT FREE BELT



Ini baru beberapa contoh koleksi dari Huda Collections je tau. Takut-takut review semua nanti tinggi aje nafsu bershopping ni. Saya yang review ni pun kalah tau. Aaaaaa! HarHar! Kalau nak tunjuk semua sampai bulan depan pun belum tentu habis review lagi taw. Hahahah!

Kepada yang berminat boleh lah terus contact dorang di :

Facebook

Selamat mencuci mata+bershopping+poket rabak ya semua! :P

P/s: Jemput join The Superpapaya Giveaway ye semua! Mana nak tahu kalau ada rezeki, salah satu daripada dress/blouse yang cantik-catik ni akan menjadi milik anda! Hihi