nuffnang

CLICK HERE & JOIN DEAR :)

snow

Friday

Review Inner Scarf

Di mulakan dgn bismillah





SALAM SEMUA :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::

Assalamualaikum & Hye evelibadehhh!!

Entry kali khas buat para ladies yang sukakan online shopping! Ohh yaaa! Tak lupa jugak, yang mana nakkan hadiah dari Inner Scarf secara percuma, sila rajinkan diri anda untuk join The Superpapaya Giveaway di mana Inner Scarf ada sponsor 2x shawl dari koleksi mereka. Ehekks! Rugi woihhhh kalau tak join!



KLIK SINI UNTUK JOIN!

Inner Scarf menjual pelbagai jenis koleksi tudung wanita seperti inner, shawl, tudung bawal dan banyak lagi! Dengan menawarkan yang sangat berpatutan! Harga yang ditawarkan memang cukup berbaloi dengan kualiti dan material kain yang amat bermutu tinggi dari mereka. Tambahan pula ownernya juga seorang yang sangat mesra alam! Senang nak berurusan dengan mereka nanti. Perkhidmatan dari mereka juga dijamin TIP TOP! Ekeke :) Di Inner Scarf, korang jugak akan selalu dapat promosi yang sering ditawarkan oleh mereka! Rugi kalau korang lepaskan peluang seperti ini!

Disini saya sertakan beberapa contoh barangan yang SuperAwesome yg terdapat di Inner scarf:

Syria L


Shawl Olivia Corak


Syria Shawl


Shawl Olivia Labuh


Shawl Aishaa (Free Inner)


Syria Syasa (With Inner)


Bawal Paisley


Inner Ninja Dagu


Inner double silang



Ini baru beberapa contoh koleksi dari Inner scarf je tau. Takut-takut review semua nanti tinggi aje nafsu bershopping ni. Saya yang review ni pun kalah tau. Aaaaaa! HarHar! Kalau nak tunjuk semua sampai bulan depan pun belum tentu habis review lagi taw. Hahahah!

Kepada yang berminat boleh lah terus contact dorang di :

Facebook
atau
Tel/sms/ whatsapp Fadzilah 019 259 3293

Selamat mencuci mata+bershopping+poket rabak ya semua! :P

P/s: Jemput join The Superpapaya Giveaway ye semua! Mana nak tahu kalau ada rezeki, salah satu daripada shawl yang cantik-catik ni akan menjadi milik anda! Hihi

No comments: