nuffnang

CLICK HERE & JOIN DEAR :)

snow

Sunday

Review Khas Delfirastlye

Di mulakan dgn bismillah





SALAM SEMUA :)

:::::::::::::::::::::::::::::::::

Hello Ladies!



Kepada Ladies2 yang kaki shopping online atau penggemar shawls2 terkini! Atau ada lelaki2 yang awesome nak belikan something untuk gegirl mereka? Yahh! Tolong baca entri ini sehingga habis ye! Hahahaha!

DELFIRASTYLE butik online yang menjual pelbagai jenis koleksi pakaian wanita seperti baju, skirt, shawl, inner dan banyak lagi dengan rekaan mereka sendiri. DELFIRASTYLE diusahakan oleh pemilik butik online ini iaitu Puan Fie sejak dari tahun 2011 lagi. Kalau nak bershopping dengan mereka dijamin 100% tidak akan ada wujud rasa was-was lagi. Harga yang ditawarkan memang cukup berbaloi dengan kualiti dan material kain yang amat bermutu tinggi dari mereka. Tambahan pula ownernya juga seorang yang sangat mesra alam! Senang nak berurusan dengan mereka nanti. Kepada kaki Contest anda dialu-alukan untuk like fanpage mereka, kerana dorang selalu adakan cotest taw! Hadiah yang ditawarkan pun lumayan!


Ohh yaa! Jangan tak tahu ya, mereka juga pernah keluar di media seperti akhbar, majalah dan di Wanita Hari Ini TV3

Beberapa keluaran media.


Majalah Nur 2012



Akhbar Berita Harian


*Owner dia yang tudung kuning tu ye. Comel aje orang dia. ekekek :)

Dan.. tak lama lagi akan keluar majalar Nur pada bulan April.



Ini pula di antara koleksi terbaru mereka yang masih panas. Iaitu Lateefa Shawl Small Floral!








Shawls Floral





Ini contoh gambar customer yang pakai Shawl Lateefa Small Floral



Shawl Lateefa ni ada banyak edisi. InsyaAllah sekitar bulan April nanti akan keluar di majalah NUR. Beli taw nanti! Selain daripada Lateefa Shawl Small Floral, ada yang akan keluar lagi. Iaitu Shawl Lateefa edisi: woody, mawar, kerawang, dan sweet floral.


Ini pula antara koleksi yang lain:


INSTANT SHAWLS SHAHRINI PRINTED


SHURYANA INSTANT SHAWLS


SHAWL LEICA


SHAWL INSTANT PRINTED SHIRO


INSTANT SHAWL SHAHRINI


Lihat seterusnya

Ini baru beberapa contoh koleksi dari Delfirastlye je tau. Takut-takut review semua nanti tinggi aje nafsu bershopping ni. Saya yang review ni pun kalah tau. Aaaaaa! HarHar! Kalau nak tunjuk semua sampai bulan depan pun belum tentu habis review lagi taw. Hahahah!

Kepada yang berminat boleh lah terus contact dorang di :

INSTAGRAM
FACEBOOK
WEBSITE

Selamat mencuci mata ya semua!

P/s: Delfirastlye juga salah seorang dari sponsor Ga saya. Kepada yang belum join boleh klik sini . Mungkin antara koleksi di atas akan menjadi milik anda? Hehe

No comments: